Czym jest cloaking?

pozycjonowanie fraz cennik pozycjonowanie fraz cennik Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki.

Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony.

Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody.

Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek.
Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.

Skuteczne narzędzia e-marketingu

E-marketing, podobnie jak tradycyjny, korzysta z szeregu różnych narzędzi.
Podstawowymi formami internetowego marketingu są pozycjonowanie, e-mail marketing, Google AdWords, czy Facebook Ads.
Co ciekawe również aukcje internetowe są swego rodzaju formą e-marketingu, dlatego że jest to związane ze sprzedażą dane produktu za pomocą strony internetowej.
Działanie związane z e-marketingiem mogą więc być przeprowadzane na wielu płaszczyznach, jednak pozycjonowanie ciągle pozostaje najbardziej popularną formą marketingu internetowego.
Co więcej liczba zwolenników internetowej formy marketingu stale rośnie., dlatego że jak dotąd jest to najskuteczniejsza forma promowania swoich usług oraz produktów.

Co to są nieetyczne techniki pozycjonowania?

W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem oraz zapotrzebowaniem na pozycjonowanie wykorzystuje się różne techniki.
Niektóre z nich są jednak uważane za nieetyczne, ale co to tak naprawdę znaczy? Mianem nieetycznych technik pozycjonowania określa takie działania, które nie są zgodne z zaleceniami osób tworzących strony oraz takie, które nie są akceptowane przez twórców wyszukiwarek. Jedną z takich metod jest nadmierne nagromadzenie słów kluczowych. Innym przykładem nieetycznej techniki jest używanie słów kluczowych, które są niezgodne z treścią.
Ukrywanie słów kluczowym pod jakimś tłem lub umieszczenie ich tak, aby były niewidoczne również jest zaliczane do działań nieetycznych w pozycjonowaniu. .