Funkcjonalne reklamy drukowane - naklejki, etykiety itp

est procesem bardzo prostym, nie wymagającym żadnej wiedzy na temat DTP czy druku. Takie drukarnie często tez oferują pomoc w składaniu zamówienia, więc ciężko jest zrobić coś źle. Jedyną rzeczą, która może pójść nie tak to złe

Funkcjonalne reklamy drukowane - naklejki, etykiety itp nalepki cennik

Zamawianie druku online

Drukarnie internetowe zyskują coraz większą bazę stałych użytkowników. Nic dziwnego, bowiem coraz więcej spraw załatwia się przez internet. Zlecanie druku online jest procesem bardzo prostym, nie wymagającym żadnej wiedzy na temat DTP czy druku. Takie drukarnie często tez oferują pomoc w składaniu zamówienia, więc ciężko jest zrobić coś źle.

Jedyną rzeczą, która może pójść nie tak to złe przygotowanie pliku lub projektu do druku. Plik w złym formacie lub w złej palecie barw. Jeżeli jednak nasz plik jest odpowiednio przygotowany to nie powinniśmy mieć żadnych problemów ze złym wydrukiem.


Arkusz drukarski (lub arkusz druku)

Arkusz drukarski (lub arkusz druku) - fizyczna jednostka objętości druków, lub form drukowych podstawowego koloru, stosowana przez poligrafów. Odpowiada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru formatu większego od B2 ale mniejszemu od B1 (co odpowiada np. ośmiu stronom końcowego wyrobu formatu A4, szesnastu stronom formatu A5 itd.). W przypadku druku dwustronnego arkusz drukarski odpowiada połowie powierzchni arkusza zadrukowanego tylko z jednej strony.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Arkusz_drukarski


Studencka poligrafia

Studenci znani są z tego, że posiadają bardzo wiele książek, kserówek i różnych segregatorów. Wobec tego są oni bardzo dobrymi klientami różnych punktów sprzedaży książek, materiałów biurowych i produktów wykorzystywanych do zapisywania notatek i podkreślania najważniejszych informacji. Wszystko to sprawia, że zarówno produkcja, jak i sprzedaż studenckiej poligrafii jest bardzo opłacalna. Nie zmienia to jednak faktu, że taka poligrafia musi posiadać jak najwyższą jakość, aby mogła ona znaleźć szerokie grono klientów. W przeciwnym razie studenci nie będą chcieli dokonywać zakupu konkretnych książek, a przede wszystkim konkretnych materiałów biurowych. Natomiast sprzedaż studenckiej poligrafii prowadzona jest w tych miejscach, w których bardzo często pojawiają się studenci.