Co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej?

rawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby

Dodane: 16-12-2016 07:48
Co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej?

Jak się skutecznie wypromować?

Wypożyczenie przyczep reklamowych jest niewątpliwie jednym z ciekawszych sposobów na skuteczną reklamę. Wielu klientów przyznaje, że takie reklamy naprawdę na długo zapadają w pamięć, a w związku z tym jest to naprawdę dobry sposób, aby dotrzeć do klienta. Co więcej, wynajęcie takiej przyczepy z wypożyczalni przyczep reklamowych wbrew pozorom nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać. Wobec tego ten sposób reklamy to naprawdę czysty zysk!

Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się organizowaniem ruchomych reklam. Mobile, które możemy wynająć, może mieć bardzo różne rozmiary, co sprawia, że tą metodą można stworzyć naprawdę ciekawe i nietypowe reklamy, atrakcyjne wizualnie i nie tylko dla potencjalnych odbiorców.


Billboard- definicja

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Zamieszczanie reklam na przyczepie

Przyczepy reklamowe sprzedawane są przez różne firmy. Kupno takiej przyczepy sprawia, że nie trzeba samemu martwić się o potrzebę zamieszczenia reklamy na takiej przyczepie, ponieważ wszystkie czynności z tym związane zostaną wykonane przez fachowców. Tacy fachowcy będą potrafili po rozmowie ze swoim klientem dokładnie zaplanować wygląd takiej przyczepy i sprzedać ją w pełni gotową do jazdy.

Oczywiście na wyposażeniu takiej przyczepy będą znajdowały się również wszystkie sprzęty potrzebne do tego, żeby mogła ona od razu wyruszyć w trasę i na długo służyć swojemu właścicielowi. W przeciwnym razie klient będzie mógł złożyć reklamację i domagać się ponownego zamieszczenia reklamy na przyczepie lub naprawy całej przyczepy.